Oct 10, 2010

Petua tengok dara

Korang yang lelaki ni mesti selalu tertanya-tanya macam mana nak pastikan seorang perempuan tu masih ada daranya atau tidak. Takkan la korang nak check direct to the tutttt. Oh..tidak, mahu korang kena lempang siur dari pihak perempuan ni. Hari ini aku nak bagi petua yang aku baca macam mana nak pastikan awek, kawan perempuan, adik, kakak atau mak korang sama ada dorang ni ada dara lagi atau tidak. Semua ni korang boleh check melalui fizikal dorang jek.



Bibir
Kalau perempuan yang masih ada dara, bibir mereka berwarna kemerah-merahan dan bibirnya bergaris-garis serta dapat dilihat dengan jelas. Jika terdapat rekahan, ianya nampak cantik.

Dahi
Dahi yang licin menunjukkan perempuan tu masih ada dara. Bagi perempuan yang tak berdara, dahi mereka mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walaupun masih muda. Kedutan ni dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa.

Tumit
Bagi perempuan yang masih dara, jika dipicit tumit mereka darah merah  pasti akan kembali ke posisi asal dengan cepat. Jika bukan dara, kawasan yang dipicit tu akan pucat dan darah kembali dengan lambat.

Pipi
Pada raut pipi perempuan yang masih dara, kelihatan merah apabila di sentuh oleh lelaki yang bukan muhrim. Kadang-kadang raut wajah dorang kelihatan merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki.. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipi perempuan yang masih dara. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut perempuan yang tidak dara pula tidak berdaya dan seolah-olah tidak bermaya serta tidak lembut lagi.

Hidung
Hidung seorang gadis dara akan kelihatan menarik dan cantik, kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini bukan kerena dia selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerena darah banyak tertumpu pada hidungnya.
Mata
Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah kelopak mata seorang yang tidak berdara. Lebam ini tidak seketara lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan-akan hitam meliputi bawah kelopak mata yang terlipat itu. 

Punggung
Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Berbeza dengan gadis yang dara memiliki punggung yang pejal dan tidak bergoyang.

p/s: nak tahu sahih ker tak, tanya la orang tua-tua dulu...dermalah darah jangan dara..

4 comments:

  1. ilmi, ko applykan ke tips ko ni?

    ReplyDelete
  2. aku kdg2 tgk2 gak, tp ak pun xtau btui ker x bnda ni ijia..hehe

    ReplyDelete
  3. lau ape yang ko nampak betul, maka tips ni boleh pakai le.. pasni hang perhati lebih sket noo..

    ReplyDelete
  4. I'm a virgin. but my lip is not red, my forehead is not smooth, and my anak rambut is not lembut terjuntai etc. I can tell the above is crap. sorry.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...