Jan 31, 2011

Kepala masuk air

Rajin kebenao aku nak hupdate blog arini. Angin takda, idea takda, tau2 hupdate. Kepala sudah pening mengadap projek, nak buka u-tube tak tau nak tgk ape, buka fb xde benda nak di layan, nak buka lmn web sensord dah sah2 kena block. Last choice hupdate blog la gamaknya. Nk tdo mau satu lab xleh buat keje hasil dari dengkuran ak.

Org kata sbnrnya manusia ni hanya gunakan sikit jek minda utk berpikir. Sdgkan Einstein pn org kata cuma gunakan 5% pemikiran dia. Arini aku pikir sampai rasa nak termuntah. Ak rasa mahu dah 100% tahap tu. Kalo ak teruskan gak mau xplode kpala. Ok..ni sume alasan utk ak stop buat projek and hupdate blog.

Tapi ape benda yg aku nak hupdatenye, idea pun taraq. Ok2..dia dah mai da..

Tup..tap..tup..tap..abis dah bln satu arini. Esk dah msk bln 2. Bln 1 ni la ari sambtn befday sedunia. Sebabnya? (tiru stail ckp ahli nunjum dlm pak belalang). Bkn jek befday aku bln ni. Bln ni gak tggl kelahiran (bkn tggl tali pusat) ak, cik koko, akak aku, adik aku, sepupu ak, siti (bajet sedara aku), kak pah, kak kiah, abg sood, kak tom..ekh memang ramai la gamaknya. So..ironinya dekat sini bln ni merupakan bln smbtn befday sedunia. 

Nnt blh la propose dekat famili ak setiap ujung bln 1 ari wajib utk cuti. Takde la jadi macam arini pening gamak hendaknya. Tapi cuti utk famili ak jek la. Kalo hntr dekat parlimen conform kena reject. Bkn reject jek, blh kena buang negara gamaknya.

'Bahasa jiwa bangsa'. Tetiba t'igt kata2 hikmah ni. Sebelum lagi jahanam penggunaan bahasa aku, baik aku chow. Kepala sdh masuk air gamaknya. Ironinya dekat sini aku sudah merapu. Sekian.

p/s: tak pasal2 einstein jadi bahan..kehkehkeh

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...