Nov 21, 2010

Anjakan paradigma

Hujung minggu yang bosan. Tengok TV takde plak cerita best. Tak tahu apa nak buat. Nak masak rasa malas. Pikir punya pikir apa benda yang aku nak buat hari ni, so tetiba aku rasa nak buat anjakan paradigma untuk blog aku ni.

Orang kata kalau kita sentiasa buat pembaharuan dalam hidup, baru lah kita boleh create fikiran yang kreatif. So hari ni aku cuba nak buat pembaharuan dalam blog aku dengan impian supaya otak aku ni boleh bertambah kreatif. Mana la tahu satu hari nanti boleh jadi Ibnu Sina ker..ngeh3..Kena ada angan-angan baru impian boleh tercapai.

Hari ni aku cadang nak ubah title blog aku dari 'Sekadar Contengan' kepada 'Janji Rock (JR)'. Tetiba tadi terlintas dalam benak otak aku perkataan ni. Aku pun pikir macam best jek dengan singkatan dia 'JR'. Kalau 'Sekadar Contenga' short form dia 'SC'. Tak ke buruk jek dengar.

Jangan korang terkejut tengok-tengok title blog aku da lain. Ni adalah blog hilmiee.blogspot.com. Aku saje nak bagitau sebab mana la tahu ada pembaca-pembaca blog aku ni yang mengidap sakit jantung. Mahu boleh mati kalau tengok blog ni dah tukar nama. Dah aku dikira pembunuh. 

Mana la tahu gak ada peminat-peminat setia yang meratapi sebab ingat blog Sekadar Contengan dah takde. Bajet aku artist..huahuahua (perli diri sendiri).



p/s: Sekian. 'Sekadar Contengan' bertukar "Janji Rock".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...