Dec 6, 2010

Maal Hijrah

Selamat menyambut Maal Hijrah atau kata melayu nya tahun baru ikut calendar Islam. Semoga korang menanamkan azam baru yang lebih baik dari tahun2 lepas.

Jangan lupa untuk membaca doa awal tahun. Kalau tak tahu google jek. Kalau yang dah terlupa baca doa akhir tahun sebelum maghrib tadi, tunggu la bulan Zulhijjah nanti. Macam pak aji jugak. Aku bukan lupa, cuma tak ingat jek. Duk sibuk nak main ping pong tadi.

Apa la azam aku sempena maal hijrah ni. Semoga aku jadi anak yang baik, ekh bukan memang dah baik ker. Semoga menjadi lebih baik dari sebelum ni (baru btui). Semoga dapat abiskan master aku cepat2. Semoga dapat menjadi jutawan..huahuahua. Semoga aku kahwin cepat.

Ok, tu sume azam yang aku dapat pikir dalam masa 1 minute. Biasanya orang berazam sebelum masuk tahun baru. Apa-apa pun kena usaha untuk mencapai apa yang kita azamkan.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...